Den smarta.

Jag och en kär arbetskollega till mig, Nathalie, försökte få med ytterligare en go arbetskollega, Weronika, på fest nu i helgen. Vi förde vårt samtal via facebook.

Texten är nerkortad.

Jag - När ska Weronika komma upp tiill Ängelholm å festa med mig å Natha igen xD ??
Weronika- Haha när man e ledig från jobbet o blir bjuden kanske... Vilket aldrig händer... :O
Nathalie- Nu i helgen röstar jag för :)
Weronika- Men lördag kväll då?
Nathalie- ???????? Vad har hänt???????? Du är alltså lite pepp på deT??????????? Har du feber?
Weronika- På allt nuförtin..!
Nahalie- Coolt. Fråga Malin då :)
Weronika-Men vadå fest?? De pallar ja inte, trodde du syftade på bio...

Kommentarer
Postat av: luckeboi

hehe ;)


URL: http://lifeoflucke.blogg.se/ @ 2009-12-17 @ 05:51:12
Postat av: wejo

Natta e kär o ja e go!!! ;D

@ 2009-12-17 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida