Ekonomikris.

Alla har väl någon gång blivit sjukt irriterad över att ha betalt en tågbiljett på 58 spänn å sen dyker aldrig biljettkontrollanten upp?!!

Efter lite efterforskningar kan jag medela:

1. Gömma sig på toan. - funkar kortare sträckor.
2. Prata ett obegripligt språk- funkar faktiskt
3. Leka utvecklingsstörd.- funkade så länge vi höll oss för skratt.
4.
Va extremt jättefull så du inte ens vet va du heter. - Yes de orkar inte den eviga konversionen. Men i Kajsas fall kontaktades polisen å slutade i fyllecell. xD 
5.
Muta personen. Hm nje? Kanske om du e Megan Fox men annars ser det illa ut.
6. Somna - tveksamt. Man sätter sig på et tåg å börjar snarka på direkten e lite väl.. eh osmart. Men yes vissa e trevliga å låter en sova medan de kontrollanterna som verkligen sköter sitt jobb väcker dig med en knackning på axeln.


Eller min favorit, bara leka riktigt trög:
Va? Var är jag? Jaha, ska man trycka biljett? Är detta ett tåg?

Kommentarer
Postat av: Kulla

Min favorit är att ha så mycket biljetter i plånboken att det tar en evighet att hitta "rätt" som då inte äns finns! och säga - "Men jag förstår det inte jag hade den ju här precis D: Ja måste ha tappat det D': jag trycker ju alltid ut biljett! see! " ^^

@ 2009-12-03 @ 19:53:29

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida