Reklam

Jag har lovat mig själv att aldrig göra reklam för andras bloggar men ETT undantag görs.

Jag har hittat en blogg jag bokstavligt talat älskar. Ni hittar den HÄR.

Ett urdrag...

Ålderskoll

Jag kan nu gladeligen meddela att jag har återhämtat mig från det olyckliga morfarssexet. Jag har faktiskt gjort mer än att återhämta mig, jag har börjat finslipa på vissa metoder för att undvika liknande händelser i framtiden. Här är vad jag har kommit fram till hittills; (ni får gärna komplettera med egna förslag)

1. Id-kontroll. Jag ber helt enkelt mina framtida sexpartners att visa legitimation. Vill man komma in, så får man bevisa att man har åldern inne, att dom är tillräckligt gamla men inte heller fossiler.

2. Jag kör med lite slang, sådär ungdomligt som kommit till i de senare generationerna. Man liksom ser om dom hajjar tugget, liksom.  Om dom typ liksom bah va? då liksom bah OMG !

3. Man ber personen att stava ett någorlunda svårt ord baklänges på 10 sekunder, t ex lastbilschaufför. Du får inte nödvändigtvis reda på om personen är för gammal, men du kan upptäcka demens som pekar på att personen inte är i lämplig ålder för sexuellt umgänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida