confused...

Alltid när jag har sett denna loggan (se bild nedan) har jag hållt mig på avstånd. Den finns bland annat på kläderna som bärs av folket som städar vår trappuppgång (då man inte vågar gå ut) eller av de skumma människorna som tömmer papperskorgarna när man helt ensam väntar på sin morgonbuss. Jag har alltid trott att märket Samhall sitter på de kriminella folket som gör samhällstjänst.  Men tidigare idag såg jag en jobbannons från Samhall? WTF?  


Är det en skum kriminell liga som lagt ut annonsen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida