Dejt?

Jupp, Malin va duktig och tvättade idag. Medan jag låg i badkaret för andra gången idag kom jag plötsligt på att tvättiden gick ut 17.00 å klockan va runt 17.20. Jag uppskattar inte att få sura samtal från grannarna om att jag har glömt tvätten i tvättrummet. (Har redan hänt 1 gång när jag bodde i Östra) Panikartat kastade jag sig ur badrummet med skrikrosa handduk, schampoo i håret å smink som sitter lite hur som helst. Vår trappuppgång brukar vara väldigt tom på folk. Men givetvis stod det ett helt gäng uppklädda å stiliga killar som blockerade trappan ner till tvättstugan. Jag upptäckte det dock försent. Deras miner när de fick syn på mig. Obeskrivliga.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida