Lost in the blåst

Idag på Coop

Jag;
Var e kycklingen som ni hade reklam på i tidningen?
Personal; Va, vilken kyckling?
Jag:
Kycklingfileerna som ni ska sälja ut skitbilligt denna vecka.
Personal; Ne det har jag nog missat. Säker på att det inte e nästa vecka?
Jag; Ne jag va här igår å frågade samma sak å då sa ni att leveransen skulle komma idag.
Personal; Nje jag tror inte vi har några kycklingfileer till extrapris denna vecka.
Jag; Skitbra att ni sätter ut annons på nåt ni inte har.

Jag går surt därifrån.

SEN INSER LILLA MALIN ATT DET VA AFFÄREN TVÄRSÖVER GATAN (NETTO) SOM HON VA INNE I IGÅR.




För er tröga;
Det va Netto som hade extrapris med andra ord. Jag va inne på Coop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida