Mina kinder är mjuka.

Sov en stund innan. Typisk så att man e klarvaken hela natten nu givetvis. När jag sov drömde jag helt sjuka drömmar å det slutade alltd på ett eller annat vis att jag fick andnöd och höll på att dö. När jag tillslut vaknade i ett spasmaryck hade jag en fet katt i huvudet. Hade varit jävligt komiskt om man hade dött av en sån sak asså.

Det lite mer sjuka i det hela är att jag "skrattade" åt just ett sånt här dödsfall när jag fick höra om det i förra veckan av mamma.

Va det vår katt som va skyldig till mordet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida