Skumma typer?

Det är nåt fel på mina familjemedlemar. Häromdagen när min syrra skulle visa mig vägen till tåget från sjukhuset vägrade hon släppa min hand. Mamma ritar kartor över ÖoB när jag ska in å handla schampo. Bilen ställs alltid på samma plats varje gång vi handlar. Mamma vill jag använder reflekväst när jag rider å cyklar trots att det är ljust ute. 

Kan detta beteendet bero på?;
1. Ja, jag har lyckats tappa bort min syster å gått vilse trots att hon gick brevid mig.
2. Ja, jag har lyckats gå vilse i affärer trots mamma försöker ge vägbeskrivning via telefonen. 
3. Ja, jag lyckas alltid glömma var vi parkerar bilen när vi e inne i någon affär.  
4. Ja, det har hänt flera gånger att jag har ridit/cyklat vilse å kommit hem mitt i natten.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida