Använd skydd!

 En killkompis va helt förstörd och lättade på hjärtat för mig;

"Min läkare vill att jag ska ha cykelhjälm på mig när jag har sex."

Okej. Nu ska ni försöka tänka er en kille på 1,85 meter, väldigt vältränad, eftertraktad cooling, mörkhårig, 5 poängare............. med en regnbågsfärgad cykelhjälm på huvudet medan han har sex.
Nästan sött ju.

Varför hjälm?
Killen har lyckats dra på sig tre hjärnskakningar när han haft sex då han har väldigt lätt för att svimma när han får utlösning.

Krille valde att vara anonym i detta inlägget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida