Klumpig oboj

Jag satt och fikade hos en killkompis;

Han- Du dricker inte kaffe nej. Vill du ha saft? Oboj? Te?
Jag- Hm det va länge sedan jag drack oboj så jag tar gärna det. (Fast jag är laktos, jag är smart jag. -.-)

Han plockar fram obojen...

Han- Oj den e lite gammal. Det gick ut i februari ser jag nu.
Jag- Äh det e lungt. Februari va ju inte så länge sen.

Jag slevade i mig 2 glas oboj och när vi skulle plockade undan sakerna fick jag syn på en intressant sak;

- FÖRHELVETE JONAS!!!! FEBRUARI ÅR 2008. ÖVER 2 ÅR GAMMAL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida