Mogen banan

Hur vet man att en banan egentligen är mogen? Jag är säker på att det är just det ni undrar när ni klampade in på min blogg.
Rar som jag är svarar jag.

Omogen banan;
- Skalet sitter fast i bananen. Nu menar jag verkligen sitter-fast som i skala-bort-bananskalet-med-kniv-fast.
- Bananen smakar kartong. Torrt. Oerhört tort. Svår sväljt.

Mogen banan;
- Skalbar
- Blir gegga i munnen
- Smakar..... eh...typ... banan?

Alltså; När ni är i affären och ska välja ut bananer ska ni prova att öppna dom och smaka lite. För att inte affärsbiträdet ska bli sur tejpar ni igen dom med silvertejp igen. Ingen kommer märka att ni ens rört dem, jag lovar ^^

Edit;
Någon tråkig jävel tipsade om att omogna bananer är gröna.
Vissa tror dom är så j*vla smarta -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida