Back in school.

VAD HAMNAR JAG I FÖR KLASSER EGENTLIGEN?!

Min förra klass; (Gymnasiet)

Snackade vi inte sex så låg vi och sov på lektionerna. Eller slickade vodka på bordet, men det är en annan historia.

Min nya klass (bageri komvux) är lite speciella de oxå. (Vet inte om det är eleverna eller lärarna jag ska skylla på här)  

- En i klassen går å äter "lunch"(?) med läraren. Ensamma.
- Av en lärare fick vi reda på EXAKT vilka frågor vi skulle ha prov på. Hon markerade på våra papper.
- En lärare ger oss inte prov. Han tycker "diskussion" genom kapitlena skall räcka. ("Diskussion"- bara han som pratar)
- En av mina klasskamrater gick hem under ett provtillfälle MED provet då hon nekades att få använda boken.
- En annan klasskamrat fick provet, läste igenom frågorna, lämnade tillbaka provet och "jag gör det på torsdag istället" Fine.
- EN TJEJ I VÅR KLASS HAR FAN INTE ENS FACEBOOK. Ne vart fan e världen på väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida