-.-

Vem behöver knark när det finns sömnbrist?

Nu fleeera timmar efteråt fattade jag ett skämt (snarare upplysning) som kom upp under intervjun.
YES

Ville bara förmedla det om de råkar läsa min blogg.
JAG HAR FATTAT och ja, det va roligt.

HAHAHAHHAH


"De-
Du behöver inte oroa dig för att sköta disk, tvätt å sånt. Det ingår inte i din tjänst. Det sköter (manen kollar på sin fru) hostar till; ingen av oss faktiskt.  
Båda skrattar till."

Mina tankar då; Va, vem gör det då? WOW har de en betjänt oxå. Shit de måste va rika.
Så va ju inte fallet..



Kommentarer
Postat av: kulla

fattar inte! xD säger till om/ när jag gör det! xD

@ 2010-01-08 @ 23:41:14

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida