Lanzarote

Åh just det. En LITEN summering av min utlandsresa. Lanzarote.

- Jag spydde på flygplatsen redan innan vi hade åkt till Lanarote. Redan innan jag hade blivit full. Jag skyller på Annes förgiftade kanelbullar.

- Pär (en av killarna jag åkte med) tappade bort sitt pass när vi skulle cheka in. Vi sprang runt som galningar på flygplatsen och letade. hittade det dock till slut. Efter X-antal hjärtattacker.

- En kamel sket typ på mig. Efter det att en annan kamel (den jag skulle rida) försökte gå till attack och bita ihjäl mig. 
 
- Höll på att bli överkörd av en taxi.

-Åka trampbåt när man är ordentligt bakfull. INGET ATT TESTA!!!

- Vi söp bort flygbiljetterna hem.

- Jag blev jätte åksjuk på flyget ("bara" 5,5 h) så någon Thailandsresa fruktar jag nu. (MINST 12 timmars flygning)

- Vi va fulla/påverkade/bakfulla typ varje dag.

- Vi blev kändisar (ökända) på en strandresturang. Jag tillsammans med min extrema bakfylla sprang in på toa hela tiden och spydde. Inte lite diskret heller. På den andra toan satt min killkompis å fyllesket nästan lika högljud som mig. 10 min senare hände samma sak fast då satt det en annan killkompis å fyllesket medan jag spydde. 
 Vi bildade självklart lång kö utanför de enda 2 toarna som fanns, DERAS MINER när vi kom ut, OMFG!!!!!!!!!!!!  

- Nykteristen som följde med oss dansade på barbordet!

- Vi bokade en "saitings tur" med buss över hela Lanzarote för några hundra spänn skalle. Gissa om vi festade hela natten lång och sov typ hela rundan.

Mja, det har hänt en del minnesvärda saker kan man säga.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida