Jag Vs. Gubbe

Idag har jag sovit i Pantrummet vid Coop.
Allt handlade egentligen om en maktkamp mellan mig å en sur gubbe. När jag äntligen hade bestämt mig för att konka iväg med alla pantburkar till affären så står givetvis en Gubbe vid automaten å säger surt; Du kan gå hem igen.
J
ag; Eh vaa? Fatta va jobbigt det va att bära hit detta! (Irriterad å chockad)
Gubbe ännu argare; Ni ungdommar är så jävla lata! Jag har hela bilen full med pantburkar så i så fall får du vänta.
Tittar ut å får syn på en skåpbil. Fuck.
Jag; Men jag har bara detta, kan inte jag bara få panta det?
Gubbe; Brukar du tränga dig i köer eller?! Du får vänta på din tur!

Ja jag hade bara kunnat lämna skiten å gått hem. Men hela situationen gjorde mig sjukt irriterad så jag satte mig på golvet å väntade på min tur. Ingen surgubbe skulle få vinna över mig.  


Kommentarer
Postat av: Cesse

Men palla? Vad ska han klaga på lata ungdomar om han själv är en surgubbe som inte kan vara schysst?

@ 2009-11-15 @ 17:55:53
Postat av: Thomas

Haha, mjaha... Hade skällt ut gubben... Sjukt otrevlig jävel! Hatar såna..

@ 2009-11-16 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida