Snigel utan slem.

 Yes skrev detta på min bilddagbok i somras.

"Hur man skadar sina medmännsikor på mindre än 10 min utan att ens själv lyfta fingret.

En berusad vän ringde å klagade på att de hade tråkigt.
Malins snilleidé;-Ja men om ni nu har så tråkigt får ni väl hitta på nåt wierd. Typ hoppa studsmatta med högklackade skor å se vem som kan vara kvar längst.
Malins grovt berusade vänner tyckte det va en toppenidé.!

Resultat: En bruten arm. En med en stor spricka i foten. Samt en malin som inte kan träffa sina vänner på ett tag av säkerhetsrisk."

Å nu slog det mig plötsligt att jag faktiskt inte har pratat med dessa personerna sen dess. Tycker de inte om mig längre? =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida