Liten bit av Malin

Åh just det!
Jag blev utmanad av www.itisme.blogg.se för ett tag sedan. Jag skulle nämna 5 udda/konstiga/hemliga saker om mig själv.
Denna listan hade kunnat bli lång.

1. Jag blir illa berörd (rent av förbannad) när någon springer runt med en flugsmällare och smäller flugor i min närhet. Alla varelser förtjänar att leva! (Undantag äckliga spindlar) Värst av allt är väl dessa jävla klister"lapparna" som plågar flugorna sjukt mkt =(  

2. Jag har sjukt mkt respekt för hundschampoo. Håller mig på så långt avstånd som möjligt. Detta efter en incident när jag va liten. Ett minne som kommer följa mig till graven.

3. Jag tycker faktiskt att anorektiker har fina kroppar.

4. Jag hade jäätte svårt att lära mig att svälja piller. Jag levde på flytande pencillin varje gång jag blev sjuk tills jag va drygt 16 år. Sen mötte jag en läkare som använde ett speciellt verkyg och sköt/trykte ner pillerna långt ner i halsen på mig. Efter det gav jag mig fan på att lära mig svälja piller. Efter lite uppstötningar lärde jag mig tekniken men det händer fortfarande att jag spyr upp dem av panik då och då. (Senast igår, jävla alvedonpilla -.-)   

5. Hellre singel och rik än förhållande och fattig resten av livet!

Kommentarer
Postat av: Ramestam hääär jaa ;D

Hundshampoo?? då måste jag berätta att jag tvättar håret regelbundet med det nu =P höhö hoppas inte ditt hår trilla av eller så =P haha

@ 2010-04-07 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida