20 vuxna år

Idag när jag var på biblioteket och väntade på min kompis som va inne och snackade med yrkesvägledaren så kom det fram en gammal gubbe till mig och började snacka en massa. Efter ett tag kom vi in på barn och han avslutade det samtalsämnet med att säga "ne men det är väl inte dags för dig på länge ändå, du är väl inte ens byxmyndig" därefter började han fråga vilken skola jag gick på, när jag försökte förklara att jag inte går i skolan längre utbrister gubben "nä ni barn skolkar så himla mkt nu för tiden".

Ja jag fattar dissen. Jag ser ut som fjorton ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida