Miss Thailand

En av mina bästa kompisar har bosatt sig i thailand för en månad. Redan innan resan fruktade jag för hennes liv. All kontakt vi har haft under veckorna är lite medelande på facebook då och då. Här är ett litet urplock;

- (typ 3dje dagen) OMG MALIN! Min resekompis har ramlat ner i en brunn så nu har han bandag å allt om benet! Snygg bränna.

- Jag har hittat nya sorters lyckopiller =3

- Jag har ramlat på bardisken och fått hjärnskakning.

- Jag kommer fan inte ihåg något alls från gårdagen.

- Jag är full dygnet runt.

- Jag går på antibiotika för 3 dje gången här nere!

- Jag har feber, hosta, å allt men jag super ändå!

- Jag har fått sitta i rullstol.

- Jag äter typ pizza och liknande 7 gånger om dagen. 

Djupare än så kan jag tyvärr inte gå. Men bruden är iallafall som vanligt med andra ord.


Hon har cirka 1 vecka kvar i thailand. Jag står i ständig telefonkö för att hitta ett rehab till henne.
Nerdrogad, alkis, handikappad.


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Lämna gärna din åsikt i Dagens fråga som idag handlar om mobiloperatörer.



Besöker du The Edge glöm inte att även anmäla dig till Veckans blogg där du kan bli länkad hela nästkommande vecka.



Önskar dig en fortsatt härlig fredag!


URL: http://edgeman.blogg.se/ @ 2011-02-11 @ 10:55:55
Postat av: Jossie

Hej! nu har jag kört igång en ny omgång dagens blogg! kika gärna in och delta! :)


URL: http://jossies.se @ 2011-02-11 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida