Lampjäveln

Häromdagen var en del av min familj här å hälsade på. Efter många funderingar och försök bad jag dom att hjälpa mig byta glödlampa i  badet (jag försökte dra på det lite för vem kan inte byta glödlampa liksom, pinsamt att bara fråga) Så efter att de stod 3 stycken å jävlades med lampan utan resultat kunde jag konstatera;

- Lampan är idiotsäker där inne.
Eller;
- Det är oerhört lågt IQ i min familj.



Det slutade iallafall med att jag utnyttjade ett par män som hjälpte mig få hem en TV till att göra jobbet. Efter en massa stonkande och suckande i en halvtimme (de vägrade ju ge upp och bli besegrade av en lampa) gav lampjäveln upp. Så yes. Nu kan jag läsa tidning igen när jag skiter.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida