VårRuset

Halva min födelsedag har jag tillbringat i tvättstugan och andra halvan skall jag tillbringa i Halmstad. Ikväll ska nämligen jag och min kompis vara med i VårRuset.

Så här laddar jag inför loppet;
- Massa god mat.
- Soffläge.
- Film.

Så här laddar Cherie inför loppet;
- En extra runda med hunden.
- Gröt.
- Streching.
- Lyft med hantlar.
- Mental träning.

Det här skall jag ha med mig till Halmstad;
- Plånbok
- Mobil

Det här skall Cherie ha med sig till halmstad;
- Kamera.
- Frukt.
- Vattenflaska.
- Extra mjukisbyxor.
- Stor väska med "bra-att-ha-saker".

Japp. Detta kommer gå bra.

Min uppvärmning; (Gammal bild)


En laddad cheire; (Bild från 2010)


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Vägen mot tjejmilen 2012

HAHAHA UNderbart Malin! Nu kör vi så det ryker!


URL: http://cheriemartensson.se @ 2011-05-03 @ 13:42:48

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida