En vanlig dag med Elenor 2.

På tal om Elenor.
För cirka en månad sedan skulle jag och miss Party prinsessan ta en LUGN hemma/myskväll efter en hel dags arbete. (jobbat ca 12 timmar) Tog på mjukisbyxorna och drog hem till Elenor. Det började bra. Jag verkade hovarna på hennes hästar och därefter lagade vi middag. Tog en kall cider för att njuta av att dagen äntligen började nå mot sitt slut. Trodde vi. En halvtimme senare hade vi klämt ca 7 cider var och inom en timme va flaket slut. Vi fixade skjus in i stan och vandrade omkring som höga lik. Sov cirka 2 timmar sen skulle vi till jobb igen....

Kommentarer
Postat av: Elenor

MEN jag "sjukanmälde" mig ;D HAHAHAHHAHA

@ 2011-10-24 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida