Gamla godingar..

 
Efter att ha jobbat en hel sommar på Skånes Djurpark kan jag avslöja att det har bjudit på många skratt.  Citat jag kommer ihåg än idag;

Ponnyridningen 2009


"Barn: I mitt hemland är de inte lika snälla som du är.
 Jag: Jaså?
 Barn: Ne men de brukar va längre än vad du är! (jag är bara 157 cm)
 Jag; Jaså? Vilket land kommer du ifrån då?
 Barn; Sverige
 Jag; Men jag är ju oxå från Sverige =P
 Barn: Va? (helt chockad) Du ser ut som en utomjording! "

 
"Ett annat barn; Åååhh du ser precis ut som min hund!
  Jag; jaså tycker du att jag är så söt? =P
  Barnet; ne men ni har likadana hår xD"


"Ytterligare ett barn: Vill du veta en hemlighet?
Jag; Adå, berätta på =D
Barn: Min pappa hittade inte en toalett innan så han fick skita i skogen."


"Joakim, 6år.
- Min häst där hemma har precis samma färg som denna hästen. (rider på en ljus fux)
Jag; Jaså?
Han;  Ja man skulle inte se skillnad på dem om de stod bredvid varandra i hagen. Samma färg och allt. Fast min häst är mörkrun." 


I parken kommunicerar vi i personalen med varandra via comradios.


"Snille anropar- Kom Carina kom.
 Tystnad..
Snille upprepar igen- Kom Carina kom.
Ingen Carina svarade.
Snille - Carina har du någon comradio eller ska jag komma över med någon?"





Kommentarer
Postat av: Sasse

Haha, sjukt härlia ungar det finns!


URL: http://detarnajs.blogg,se @ 2009-11-11 @ 09:26:10
Postat av: Bella G

HAHAHAHA, fett sköna!!!

@ 2009-11-11 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida