Lost in the blåst?

Ne va fan. När ska min hjärna hinna ikapp?

Bifogar något jag skrev i min bilddagbok förra året.

 

Bilddagboken, Dec 2008.
"Ibland glömmer jag hjärnan hemma xD
Såg på kontot att jag tydligen hade fått min lön. WIIEEHOO julshopping =D
Det bar av till lund, Burlövcenter å malmö. Hittade några snillepresenter både till morsan, syrran å min pojkvän. 

Jag gav mig av hemmåt nöjd å belåten. Det tog flertalet av timmar innan jag ens kom på att jag har ju fan inte ens en pojkvän xD undra vem fan jag tänkte på när jag handlade det =P hahahh som att slänga 500 spänn i sjön =/"



Idag när jag vandrade omkring i stan tänkte jag seriöst nästan gå in på Resebyrån för att köpa en liten resa som present till min pojkvän. Ehm vilken pojkvän kan man då undra? Vem är denna mystiska pojkvän som spökar i min hjärna? Vem e det jag egentligen tänker på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida