*plask*


Det va väl typiskt. Jag skulle besöka mina kära föräldrar igår. Sista bussen dit gick 17.45. När man kom hem från gymmet såg man att klockan började bli väldigt mkt så man kastade sig in i duschen, för det finns väl inget värre än att sitta på bussen å lukta svett?! Fastnade dock i duschen en stund å när jag väl va ute fick jag springa som en dåre för att hinna med bussen och på vägen dit föll jag givetvis pladask när jag skulle gena över en gräsplätt. Va blev då resultatet? Mjo en svettig och lerig Malin på bussen. WEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida