sambolivet ^^

Jag är dottern alla mammor är rädd att få. Hyrevärdens ovälkomna hyresgäst och grannarnas mardröm.

Presentation av mig och min kära tjejkompis till sambo (som troligtvis kommer va med i många inlägg).  

läs med egen risk för att aldrig vilja hälsa på oss.

här har jag legat i feber i typ 3 dagar och undrar över orsaken, det kan vara;

- vi har inte dammsugat lägenheten under veckorna vi har bott här. vi har hört att fötterna mår bra av att va insvepta i damm. 
- min säng är fylld med sandkorn sen nakenbadet häromdagen, (tro det eller ej men jag försökt rista ut den lite =P )
- vi har inte slängt sopor sedan vi flyttade in. köket luktar lik. 
- vi behöver inte diska, det gör vår katt åt oss. 
- tvätta händerna innan matlagning existerar inte. jag käkade precis pommes med ett par fingrar som har varit lite överallt idag xD 
- bestik som har legat på golvet i några dagar, använda som katten har lekt med är helt okej att använda. 
- vi sover i samma säng och totalt svettas ihjäl om nätterna. 
- vi har bott här i drygt 2 veckor, varit högljudda och fulla flertalet kvällar. 
- jag har stått å bankat å skrikit på en dörr som visade sig att den inte va min. xD 
- grannen låtsads som om han inte e hemma så fort vi knackar på. xD  
- dörrmattan är dränkt i kattpiss (aa kattägare nu =O)
- köket e fullt av pizzakartonger (diska, laga mat och liknande är överskattat)
- alla våra grannar ignorerar oss och gömmer sig när vi kommer förbi.
- vi har en massa öl fläckar lite här å var och samt några vita fläckar (!!!???) som ingen verkar ha gjort sig skyldig till xD

jag kan hålla på i evigheter.



JAG (och ne vi tvättar inte speglarna heller)






mitt sovrum


Kommentarer
Postat av: Bella

Äh, så bor jag ju alltid. Det har jag ju redan berättat att det är ett helt normalt och välvårdat hem i Sverige... eller?!

@ 2009-11-11 @ 21:36:53
Postat av: Emma

Snyggt sovrum -.-

@ 2009-11-13 @ 13:55:09
Postat av: Malin

Haha, sjukt snygg städning ;)


URL: http://abrandnewstart.blogg.se/ @ 2009-12-13 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida