Var e Malin?

Vill djävulen ha mig?
Här har jag avbokat tandläkartid efter tandläkartid och det kommer alltid nya fast jag säger att det inte behövs. (Vill inte gå till tandläkaren utan mamma, helt seriöst, å hon jobbar konstant så när ska hon följa med mig till tandläkaren?) Tro fan att även tandläkaren här i Ängelholm har börjat skicka ut tider till mig nu? (Innan va det bara Eslöv, där jag bodde innan)

Va gör man? Cecce vill du hålla mig i handen?

Inte för att jag e rädd för tandläkaren eller nåt, det e bara mesar. Men mitt LOKALSINNE gör det skrämmande. Tandläkaren e ju snäll å hämtar en i vänterummet men de visar ju aldrig vägen ut sen. =O



Kommentarer
Postat av: Jonatan

Hahhahahaha :D


URL: http://theslutmuffin.blogg.se/ @ 2010-02-18 @ 11:17:25

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida