Engagerade Malin.

Kopierat från inlägget under;

" De kissar f*n sk*t högt om nätterna. Man vaknar f*n av deras pörlande! Idioter."

Det tog mig minst 5 min att få den meningen rätt. Jag missade hela tiden meningen med stjärnorna. 
" De kissar f*an (fel) sk*it (fel) högt. Man vaknar f*an (fel) hela tiden av deras pörlande! Idioter."

Försökte skriva om. Skrev samma. Försökte skriva om igen. Skrev samma. Försökte skriva om. Skrev samma.

Tänkt så mkt energi jag lägger ner på min blogg. Sjukt. Tänk så smittar energin av sig på vardagen?! Ska jag helt plötsligt börja byta kanal själv på TVn, min katt gör det ju så bra =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida