Dags att dumpa?

Tips på hur man gör slut snabbt och enkelt!

(JA, jag fick full tillåtelse att skiva ut detta på bloggen)

Jag smsade med en komis;

Min kompis;
"Nops jag kan inte idag. Ska snart över till ****** (hennes pojkvän). Är inte alls sugen på det. Han är så jävla tråkig att vara med! Jag har inte varit kär i honom i evigheter nu. Borde jag göra slut? Jag har ju ändå varit otogen och allt." 

Min kompis;
" JÄÄÄÄVLAR! DITT JÄVLA FEL! DU SMITTAR AV DIG!  JAG SKICKADE FEL FÖRST! JAG SKICKADE TILL ****** (hennes pojkvän). FAN TA DIG!


5 min senare.
Min kompis;
"Det är slut mellan oss nu. Ska vi åka och shoppa?"


Kommentarer
Postat av: Martina

felsms.com!Bara att bidra! (:


URL: http://itisme.blogg.se/ @ 2010-02-24 @ 16:18:45

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida