Det är svårt att lära en gammal hund att sitta.

Jag vet inte varför jag alltid har problem med att komma ihåg att en gångbana/väg är till för allmänheten, INTE för att jag ska plugga igen öronen med musik, dansa och sjunga högt till låtarna och sen bli vettskrämd och reagera med att försöka slänga väskan på cyklisten som kommer bakifrån utan att jag hört det.

Så livets kom ihåg; Jag är inte ensam på vägarna.
Det är okej för en cyklist att cykla förbi utan att få hörselproblem av mitt skrik och en väska i huvudet.

Kommentarer
Postat av: only barbie

SV: tack söta du:)


URL: http://onlybarbie.blogg.se/ @ 2010-02-10 @ 20:10:15

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida