Lektion 4.

Strip arobic lektion 4.

Igår uppenbarade sig vissa saker.
-Man ska lyssna på musiken när man dansar. Nu vet jag det iallafall, en annan 5a om jag gör det eller inte.
- Jag borde bilda klubb med de senila på ålderdomshemmet. Jag kommer inte ens ihåg de första stegen och dansen byggs bara på mer och mer. Nån som är intresserad av att börja i en handikapsgrupp tillsammans med mig?
- Att stretcha med bästis/sambo på dansen går inte. Det blir snarare något som liknar kamrasutra sex och en tunga i örat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida