Vadå lukta bränt? Jag e oskyldig.

Jag va sugen på varma mackor. De blev svarta. Vid detta laget börjar det faktiskt bli pinsamt att jag bränner all mat så jag blånekade när morsan frågade vad som luktade bränt. Jävligt korkat att ljuga om en sådan sak.  Tyvärr satt pappa i köket så jag kunde ju inte direkt slänga mina mackor när jag just ljugit för morsan att allt va fine. Ovansidan såg ju helt ok ut men undersidan av mackorna va kol. Jag fick svälja min stolthet. Bokstavligt talat. Verkligen inte gott. Kommer ta ett tag innan jag gör varma mackor igen.

Glöm inte att delta i min tävling HÄR!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha, cancermackor.!


URL: http://itisme.blogg.se/ @ 2010-02-21 @ 08:44:45

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida