Sexgalning?

Någon läsare fick tydligen för sig att jag var en liten ... sexgalning? (or something like that) för efter att ha varit inne på min blogg fick jag en massa erbjudande om att göra reklam för en massa sexshoppar (länkar ser ni längst upp) Tack. Nu ska jag bli rik på mina sexgalningar till kompisar.

Kan det ha varit för det HÄR inlägget? Eller möjligtvis DETTA inlägget?
 
Eller e det min nakenbild jag la upp? Ni ser den HÄR.

Eller för att jag gillar att stoppa in saker här och var? Bildbevis HÄR.

Eller för jag brukar gå omkring med vita fläckar på mina byxor? Läs förklaringen HÄR.

Frågorna är många...

Kommentarer
Postat av: M

Aaw hhaa baqra för man har sexleksaker betyder inte det att man är sexgalning ;)


URL: http://conler.blogg.se/ @ 2010-01-21 @ 08:38:08

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida