Snabbspolning.

Jag å min sambo ska hålla i kvällens förfest. På typ 4 timmar ska jag hinna en massa.

Att göra;                                                 Brukar ta;
-städa                                                    (minst 1 timme)
- springa ner i stan och göra ärender.       (cirka 1 timme)
- handla mat.                                          ( cirka 20 min)
-laga mat + äta                                       (cirka 20 min)
-tvätta en massa kläder.                           (evighet)
-duscha.                                                  (cirka 1 timme)
- sminka mig.                                           (cirka 20 min)
- rota fram kläder.                                    (beror var jag gömt dem)
- trassla ut håret. Platta det å diverse skit.  (typ 1 timme)

Sammanlagt; cirka 5 timmar + evighet/beror var jag gömt dem.

Detta har jag gjort sen jag vaknade, drygt 4 timmar sen;
- Suttit vid datan.

Detta kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida