Gårdagens citat

Citat från gårdagen!

På donkan;
Jag; Jag vill ha en Mc Flurry Daim.
Personal; Vilken sort?
Ehm... Mc Flurry Daim med daimsmak tack..


Jag och mina två killkompisar mötte på en tjejkompis på donkan;
Min ena killkompis till tjejkompisen vi möte; Sätt dig här så slipper du de bönderna. 
Tjejkompisen; Ehm jag hänger med dom.. 


Samma tjejkompis som ovan har klagat hela veckan på att hon har varit sjuk; 
Jag; Hur e läget nu då?
Hon; Jo det är bara bra. Jag är fortfarande sjuk...

Kommentarer
Postat av: jim

haha jag sade sätt dig här så jag/vi slipper bönderna:P annars rätt:P haha

@ 2010-07-08 @ 16:52:45

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida