Hard work work

Jag lever!!!
Sjön suger sa norrmanen och stoppade snoppen i vattnet..

Trots dålig uppdatering händer det saker för fullt...
Här om dagen fick jag massa pengar och gåvor från en okänd gubbe och nån dag efter det försökte en annan gubbe stjäla min (läs min sambos) cykel när jag stod brevid.. suck

Idag hade jag iallafall tänkt att bjuda på "Dagens citat" från jobbet (Skånes Djurpark för er som missat det.)
Ponnyridningen 2010

"Jag- Har du ridit häst någon gång innan?
Barn- Nej.
Jag; Va har du aldrig ridit på en häst innan?? (Med tanke på att ungen va cirka 9 år är det ganska ovanligt att inte ha suttit på en häst)
Barn;- NEJ ALDRIG,.. förutom en gång...."



Barn pekade mot fölet..
Barn;-Mamma kolla en hästbäbis!!
Mamman; - Nej, det är en åsna.
Barnet; Mamma! Åsnan gnäggade.
Mamman tog en närmare titt på fölet och blev lite genant i huvudet... Yes det va ett FÖL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida