Osocial bror

Jag kunde inte sova och befann mig i rummet intill min brors. (Är hemma och snyltar hos mina föräldrar i några dagar) Han låg och sov djupt för att ladda inför skoldagen. Han fick bli mitt offer...

Skickade följande sms;

Bör tilläga att han har en HEL LÅT som sms signal.

02.31
- Du sover väl inte?

02.33
- Oj vad hög volym du har =O

02.33
- En hel låt dessutom. Imponerande brorsan. Du missar inte ett enda medelande hör jag.

02.34
- Känner du dig inte lite kissig?

02.34
- Eller hungrig?

02.36
- Sätt din mobil på ljudlös. Du väcker hela huset för fan.

02.40
-  Du svarar inte =´(

02.45
- Nu börjar jag bli trött på sin signal. Byta?

02. 48
- God

02.48
- Natt

Sen kom brorn in på mitt rum och då va det inte roligt längre kan jag lova..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida