Hiss och Diss

Fan. Jag måste ju va som alla andra bloggare! Måste motbevisa alla fraser jag får höra som "Du är fan den konstigaset jag känner", "Du är väldigt knäpp och udda om du vill veta" och "Vad går du på för piller?" Den sista va ju lätt att svara på iallafall =P Så till sak; För att bevisa att jag är som alla andra bloggare dvs "normal" kör jag ett inlägg med hiss och diss (översättning till er äldre = inne och utelista)



1. Plastikorperationer. Yes nu slipper du gå i högklackat. Lägg in silikon i fötterna vet jag ^^ Bra stötdämpning och inget skoskav längre. (Min ide kommer slå igenom stort!)

(jag är bäst på paint jag vet^^)

2. Mer vinter åt folket! Gick inte vintern ovanligt snabbt? (Höhö)



1. Folk som dissar. Finns det något mer negativt? Mer smör åt folket!

Glöm inte att delta i min tävling HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida