Malin leker hightech

Idag var det faktiskt inte jag som gjorde bort mig. Min klasskompis satt och svor över sin mobil tills hon inte kunde hålla sig längre; "Va fan e det för röd symbol. HJÄLP MIG FÖR FAN!" Hon skickade runt sin mobil i hela klassen å ingen hade en aning. Tillslut nådde mobilen mig. "- Va? Vilken symbol?" Hon pekade på en röd pil uppe i hörnet av mobilen. 

Suck
Brudarna i min klass är nog inte så populära, ingen ringer dom tydligen. För ALLA vet väl hur en missat-samtal-symbol ser ut!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida