Stoppa-skit-piller

Jag och en tjejkompis skall spendera 3 månader i Thailand i slutet av detta året. Fick ett fint tips;
"Förhelvete, köp såna 'stoppa-skiten-piller´ man har diaree dygnet runt där nere pga alkoholen, kul att springa å skita hela tiden när man ligger på stranden"


Jävla nonsens, bara till att gå ut i havet när man har behov att uträtta. Flyter det kan man fånga upp det i en burk och sälja det som haj-bajs till någon dum turist där nere.

Citerar "tipsaren"; 
"Jag har verligen haft mina bajstoppar i thailand så att säga! Hålla sig i dassadörren o svetten bara rinner!"

och 

"jag har också haft mina värsta bakfylledagar i thailand då har jag sett ut följande " sitter på den sviniga strandtoaletten, UTAN papper, i thailand är det spolmunstycke som gäller! håller mig i väggarna, svetten rinner, heelt spyfärdig, man bara skakar. sviiider i rövhålet så det skriker om det. man BLÖDER FRÅN RÖVEN så mkt man skiter, spola av sig all skit! där har jag suttit läääänge lääänge......
SEN går man direkt till pharmasy och ber om anti hangover tabletter! sväljer ner med en sex on the beach och en karta skittabletter sen är man igång igen!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida